Chiang-mai 5

8 juli 2018 - Chiang Mai, Thailand

Vandaag hadden we ons voorgenomen om zo weinig mogelijk te doen. Gisteren een zeer actieve dag en morgen op een 2 daagse trekking de bergen in! Dus een rustdag. Wel had ik een afspraak gemaakt voor een Thaise/ oilmassage in het hotel. Anne alleen schouders, rug en voeten en ik alles. Toen we aankwamen stonden de dames al op ons te wachten. . En werd er natuurlijk gelachen om Anne z'n lengte. " Oh you' re so big" Ja dat was natuurlijk even wat extra werk. We gaven ons helemaal over! De dames gebruikten handen ellebogen, en bij Anne liep ze zelfs over z'n rug. Ook werd er flink getrokken aan armen en benen. Af en toe wat pijnlijk, maar over het algemeen heerlijk. Maar wat een sterke vrouwen! Hierna zijn we lekker neergestreken bij het zwembad. " wer as nij" zou Pieter de Jong Sr wel zeggen.
Tot Het avondeten ons blog bijgewerkt, en verder gerelaxed. S' avonds lekker eettentje met heerlijke fruitshakes en cocktails bezocht en daarna nog naar onze"stamtent" Dee doo" waar we de wedstrijd Frankrijk-Uruguay hebben gezien temidden van een aantal Fransen. Alle tassen hadden we s' middags al zo veel mogelijk te gepakt, want de volgende dag moest de kamer leeg omdat we een nachtje ergens anders gaan slapen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade